- -

Comportamiento de los millennials en las redes sociales. Un caso: Yorokobu

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Comportamiento de los millennials en las redes sociales. Un caso: Yorokobu

Show full item record

Marqués Ahuir, Á. (2017). Comportamiento de los millennials en las redes sociales. Un caso: Yorokobu. http://hdl.handle.net/10251/85717

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/85717

Files in this item

Item Metadata

Title: Comportamiento de los millennials en las redes sociales. Un caso: Yorokobu
Author:
Director(s): Díez Somavilla, Rebeca
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Read date / Event date:
2017-07-20
Issued date:
Abstract:
Social networks have become in recent years a basic tool for communication and information transmission. Generations that have been born with the technological advances that we enjoy use them in an unique way. Their behavior ...[+]


Las redes sociales se han convertido estos últimos años en una herramienta básica para la comunicación y transmisión de información. Las generaciones que ya han nacido con los avances tecnológicos de los que disfrutamos ...[+]
Subjects: Marketing digital , Millennials , Social Media , Behaviour , Yorokobu. , Redes Sociales , Comportamiento
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
degree: Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record