- -

Social networking as an enabler of change in entrepreneurial Brazilian firms

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Social networking as an enabler of change in entrepreneurial Brazilian firms

Mostrar el registro completo del ítem

Assis-Dorr, H.; Palacios Marqués, D.; Merigó, JM. (2012). Social networking as an enabler of change in entrepreneurial Brazilian firms. Journal of Organizational Change Management. 25(5):699-708. doi:10.1108/09534811211254581

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/85798

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Social networking as an enabler of change in entrepreneurial Brazilian firms
Autor: Assis-Dorr, Henrique Palacios Marqués, Daniel Merigó, José M.
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
Purpose - This paper aims to research the effects of market orientation in the use of social networking and its relationship with organisational learning. Design/methodology/approach - The empirical study was carried ...[+]
Palabras clave: Social networks , Market orientation , Organizational learning , Biotechnology companies , Organizational change , Change management , Brazil , Learning organizations , Entrepreneurialism
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Journal of Organizational Change Management. (issn: 0953-4814 )
DOI: 10.1108/09534811211254581
Editorial:
Emerald
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1108/09534811211254581
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem