- -

Influència de la immersió lingüística en la competència lectora. Estudi de tres models d'aprenentatge en la realitat plurilingüe valenciana

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Influència de la immersió lingüística en la competència lectora. Estudi de tres models d'aprenentatge en la realitat plurilingüe valenciana

Mostrar el registro completo del ítem

Ruiz Gómez, ÁR.; Ballester-Roca, J. (2017). Influència de la immersió lingüística en la competència lectora. Estudi de tres models d'aprenentatge en la realitat plurilingüe valenciana. Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. 12:125-135. doi:10.4995/rlyla.2017.6725.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/85867

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Influència de la immersió lingüística en la competència lectora. Estudi de tres models d'aprenentatge en la realitat plurilingüe valenciana
Otro titulo: Influence of language immersion in the reading comprehesion. Study of three learning models in the plurilingual valencian reality
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Throughout the last twenty years, the implementation of bilingual programmes in the Autonomous Region of Valencia has produced diverse results. This calls for an in-depth research to ascertain the actual impact ...[+]


[CA] L’aplicació dels programes bilingües al País Valencià al llarg dels últims vint anys ha estat una tasca amb resultats diversos que reclamen un estudi seriós de l’impacte produït en l’alumnat. La creença de que ...[+]
Palabras clave: Bilingüisme , Plurilingüisme , Immersió lingüística , Aprenentatge de llengües , Competència lectora , Bbilingualism , Multilingualism , Language immersion , Language learning , Reading ability
Derechos de uso: Reconocimiento - Sin obra derivada - No comercial (by-nd-nc)
Fuente:
Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. (issn: 1886-2438 ) (eissn: 1886-6298 )
DOI: 10.4995/rlyla.2017.6725
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://polipapers.upv.es/index.php/rdlyla/article/view/6725
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem