- -

Influència de la immersió lingüística en la competència lectora. Estudi de tres models d'aprenentatge en la realitat plurilingüe valenciana

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Influència de la immersió lingüística en la competència lectora. Estudi de tres models d'aprenentatge en la realitat plurilingüe valenciana

Show full item record

Ruiz Gómez, ÁR.; Ballester-Roca, J. (2017). Influència de la immersió lingüística en la competència lectora. Estudi de tres models d'aprenentatge en la realitat plurilingüe valenciana. Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. 12:125-135. doi:10.4995/rlyla.2017.6725.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/85867

Files in this item

Item Metadata

Title: Influència de la immersió lingüística en la competència lectora. Estudi de tres models d'aprenentatge en la realitat plurilingüe valenciana
Secondary Title: Influence of language immersion in the reading comprehesion. Study of three learning models in the plurilingual valencian reality
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] Throughout the last twenty years, the implementation of bilingual programmes in the Autonomous Region of Valencia has produced diverse results. This calls for an in-depth research to ascertain the actual impact ...[+]


[CA] L’aplicació dels programes bilingües al País Valencià al llarg dels últims vint anys ha estat una tasca amb resultats diversos que reclamen un estudi seriós de l’impacte produït en l’alumnat. La creença de que ...[+]
Subjects: Bilingüisme , Plurilingüisme , Immersió lingüística , Aprenentatge de llengües , Competència lectora , Bbilingualism , Multilingualism , Language immersion , Language learning , Reading ability
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. (issn: 1886-2438 ) (eissn: 1886-6298 )
DOI: 10.4995/rlyla.2017.6725
Publisher:
Editorial Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/rlyla.2017.6725
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record