- -

Enfoque plurilingüe integrador: una experiencia educativa interdisciplinar en el tratamiento integrado de lenguas en la ESO

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Enfoque plurilingüe integrador: una experiencia educativa interdisciplinar en el tratamiento integrado de lenguas en la ESO

Show full item record

Mallol, C.; Alsina, M. (2017). Enfoque plurilingüe integrador: una experiencia educativa interdisciplinar en el tratamiento integrado de lenguas en la ESO. Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. 12:45-53. doi:10.4995/rlyla.2017.6547.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/85910

Files in this item

Item Metadata

Title: Enfoque plurilingüe integrador: una experiencia educativa interdisciplinar en el tratamiento integrado de lenguas en la ESO
Secondary Title: Plurilingual integrative approach: an interdisciplinary education experience to integrate all the languages learned in the ESO stage
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] One of the main worries of our education system nowadays is how to reach a meaningful learning of languages in schools. The main aim of the investigation presented here was to analyze the perceptions of both students ...[+]


[ES] La optimización del aprendizaje de lenguas es hoy en día una de las preocupaciones pedagógicas más significativas en nuestro país. El principal objetivo de este estudio fue analizar las percepciones de los estudiantes ...[+]
Subjects: Aprendizaje , AICLE , Interculturalidad , Competencias , Transferencias positivas , Interferencias negativas , Learning , CLIL , Intercultural , Competences , Positive transfers , Negative interferences
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. (issn: 1886-2438 ) (eissn: 1886-6298 )
DOI: 10.4995/rlyla.2017.6547
Publisher:
Editorial Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/rlyla.2017.6547
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record