- -

MOOC y el aprendizaje de una lengua extranjera: ¿Back to the future?

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

MOOC y el aprendizaje de una lengua extranjera: ¿Back to the future?

Show full item record

Varela Salinas, MJ.; Burbat, R. (2017). MOOC y el aprendizaje de una lengua extranjera: ¿Back to the future?. Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. 12:151-159. doi:10.4995/rlyla.2017.6564.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/85920

Files in this item

Item Metadata

Title: MOOC y el aprendizaje de una lengua extranjera: ¿Back to the future?
Secondary Title: Foreign language learning with MOOC: Back to the future?
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] The MOOC offer is growing exponentially, little by little also in the field of foreign language acquisition. Due to the characteristics of MOOC as a way of teaching and learning that addresses a potentially unlimited ...[+]


[ES] Cada vez se ofertan más MOOC, y poco a poco también en el campo de las lenguas extranjeras. Debido a las características de los MOOC como una forma de enseñanza-aprendizaje que se dirige a un público potencialmente ...[+]
Subjects: Aprendizaje de lenguas , MOOC , Comunicación interactiva , Evaluación peer to peer , Language learning , Interactive communication , Peer to peer assessment
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. (issn: 1886-2438 ) (eissn: 1886-6298 )
DOI: 10.4995/rlyla.2017.6564
Publisher:
Editorial Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/rlyla.2017.6564
Thanks:
Este trabajo fue realizado en el marco del proyecto de innovación educativa PIE15-65 Contenidos audiovisuales accesibles para la docencia y el autoaprendizaje de la Universidad de Málaga
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record