Depcik, C., & Assanis, D. N. (2005). Graphical user interfaces in an engineering educational environment. Computer Applications in Engineering Education, 13(1), 48-59. doi:10.1002/cae.20029
Duffy, T. y Jonassen, K. (1992). Constructivism and the technology of instruction. Hilsdale, New Jersey, NY, EEUU: Lawrence Eribaum Associates.
Gere, J. M. y Timoshenko, S. P. (2009). Resistencia de Materiales. Madrid, Espa-a: Thompson.
[+]
Depcik, C., & Assanis, D. N. (2005). Graphical user interfaces in an engineering educational environment. Computer Applications in Engineering Education, 13(1), 48-59. doi:10.1002/cae.20029
Duffy, T. y Jonassen, K. (1992). Constructivism and the technology of instruction. Hilsdale, New Jersey, NY, EEUU: Lawrence Eribaum Associates.
Gere, J. M. y Timoshenko, S. P. (2009). Resistencia de Materiales. Madrid, Espa-a: Thompson.
Infante Jiménez, C. (2014). Propuesta pedagógica para el uso de laboratorios virtuales como actividad complementaria en las asignaturas teórico-prácticas. Revista Mexicana de Investigación Educativa, 19(62), 919-937.
Jiménez Mocholí, A. J., Giménez-Palomares, F., & Lapuebla-Ferri, A. (2013). Círculos de Mohr: un laboratorio virtual para la enseñanza y el aprendizaje de estados tensionales planos. Modelling in Science Education and Learning, 6, 157. doi:10.4995/msel.2013.1849
Jiménez Mocholí, A. J., Lapuebla Ferri, A., & Giménez Palomares, F. (2014). Utilización de laboratorios virtuales para la enseñanza y el aprendizaje de la elasticidad. Modelling in Science Education and Learning, 7(0), 37. doi:10.4995/msel.2014.2089
The Mathworks (2013). Matlab user's manual. Natik, MA, USA: The Mathworks.
[-]