- -

Aumentando la realidad química

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Aumentando la realidad química

Show full item record

Roqueta Buj, ML. (2017). Aumentando la realidad química. Modelling in Science Education and Learning. 10(2):223-238. https://doi.org/10.4995/msel.2017.7056

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/90072

Files in this item

Item Metadata

Title: Aumentando la realidad química
Secondary Title: Augmented reality in chemistry
Author: Roqueta Buj, Mª Luisa
Issued date:
Abstract:
[EN] The use of new technologies such as Augmented Reality in teaching Che-mistry can handle virtual information and associate it with elements of reallife. To access it is done through a technological device ...[+]


[ES] El uso de nuevas tecnologías como la Realidad Aumentada en la enseñanza de la Química permite manejar información virtual y asociarla a elementos de la vida real. Se accede a la misma a través de un dispositivo ...[+]
Subjects: Realidad aumentada , Enlace químico , Nuevas tecnologías , Aprendizaje colaborativo , Educación secundaria , Augmented reality , Chemical bond , New technologies , Collaborative learning , Compulsory secondary education
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Source:
Modelling in Science Education and Learning. (eissn: 1988-3145 )
DOI: 10.4995/msel.2017.7056
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/msel.2017.7056
Type: Artículo

References

Chang R. (2006). Principios Esenciales de Química General, Cuarta edición. McGraw-Hill.

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record