Mostrar el registro completo del ítem
Serowick, J.; Cardelle, A. (2015). An Assessment of an Adult Learning Model: Implications for Replication. En 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES (HEAD' 15). Editorial Universitat Politècnica de València. 442-450. https://doi.org/10.4995/HEAd15.2015.359
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/92426
Título: | An Assessment of an Adult Learning Model: Implications for Replication | |
Autor: | Serowick, Jennifer Cardelle, Alberto | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] In response to the national agenda to increasethe number of adults with bachelor’s degrees, East Stroudsburg
University (ESU), a regional master-degree granting university, has implemented several degree completion ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD15/paper/view/359 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|