- -

An Assessment of an Adult Learning Model: Implications for Replication

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

An Assessment of an Adult Learning Model: Implications for Replication

Mostrar el registro completo del ítem

Serowick, J.; Cardelle, A. (2015). An Assessment of an Adult Learning Model: Implications for Replication. En 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES (HEAD' 15). Editorial Universitat Politècnica de València. 442-450. https://doi.org/10.4995/HEAd15.2015.359

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/92426

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: An Assessment of an Adult Learning Model: Implications for Replication
Autor: Serowick, Jennifer Cardelle, Alberto
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In response to the national agenda to increasethe number of adults with bachelor’s degrees, East Stroudsburg University (ESU), a regional master-degree granting university, has implemented several degree completion ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Degree Completion , Models of teaching , Adult learners , Assessment , Bologna Process , Innovation on Higher Education
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490483404
Fuente:
1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES (HEAD' 15).
DOI: 10.4995/HEAd15.2015.359
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD15/paper/view/359
Título del congreso: First International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 24-26,2015
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem