- -

Desarrollo del juego "Age of business"

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Desarrollo del juego "Age of business"

Show full item record

Pellicer Selfa, D. (2017). Desarrollo del juego "Age of business". http://hdl.handle.net/10251/92935

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/92935

Files in this item

Item Metadata

Title: Desarrollo del juego "Age of business"
Author: Pellicer Selfa, Daniel
Director(s): Linares Pellicer, Jordi Joan
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Alcoy - Escola Politècnica Superior d'Alcoi
Universitat Politècnica de València. Instituto Universitario Valenciano de Investigación en Inteligencia Artificial - Institut Universitari Valencià de Recerca en Intel·ligència Artificial
Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Read date / Event date:
2017-09-18
Issued date:
Abstract:
[ES] El proyecto desarrollado muestra cómo diseñar un juego en base al mercado actual y cómo aprovechar pautas psicológicas para crear una posible adicción en el jugador en base a acciones que liberan dopamina en el cerebro. ...[+]


[EN] The project developed shows how to design a game based on the real market and how to take advantage of psychological guidelines to create a possible addiction in the player based on the actions that release dopamine ...[+]
Subjects: Videogame addiction , Adicción , Unity 3D , Videogames design , Diseño de videojuegos
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Ingeniería Informática-Grau en Enginyeria Informàtica
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record