- -

A Software Interface as a Teaching Tool for Analysing Conformal Antenna Arrays

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

A Software Interface as a Teaching Tool for Analysing Conformal Antenna Arrays

Mostrar el registro completo del ítem

González-Coma, J.; Maneiro-Catoira, R.; Castro, P.; Brégains, J. (2015). A Software Interface as a Teaching Tool for Analysing Conformal Antenna Arrays. En 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES (HEAD' 15). Editorial Universitat Politècnica de València. 67-74. https://doi.org/10.4995/HEAd15.2015.404

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/93082

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A Software Interface as a Teaching Tool for Analysing Conformal Antenna Arrays
Autor: González-Coma, José Maneiro-Catoira, Roberto Castro, Paula Brégains, Julio
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Electromagnetic laboratory teaching activities greatly benefit from utilizing Information and Communication Technologies (ICTs), due to the fact that the understanding of concepts that are difficult to be communicated ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Conformal antenna arrays , ICTs , MATLAB , Software interface , Teaching tool
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490483404
Fuente:
1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES (HEAD' 15).
DOI: 10.4995/HEAd15.2015.404
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD15/paper/view/404
Título del congreso: First International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 24-26,2015
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem