- -

The Service-Learning methodology applied to Operations Management: From the Operations Plan to business start up

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

The Service-Learning methodology applied to Operations Management: From the Operations Plan to business start up

Mostrar el registro completo del ítem

García-Ramos, C.; Martínez-Campillo, A. (2017). The Service-Learning methodology applied to Operations Management: From the Operations Plan to business start up. Working Papers on Operations Management. 8(SP):171-176. https://doi.org/10.4995/wpom.v8i0.7200

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/93865

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The Service-Learning methodology applied to Operations Management: From the Operations Plan to business start up
Otro titulo: El Aprendizaje-Servicio aplicado a la Dirección de Operaciones: Del Plan de Operaciones a la puesta en marcha de una empresa.
Autor: García-Ramos, Constantino Martínez-Campillo, Almudena
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] A teaching innovation methodology characterized for being a link between the students´ learning process and the University Social Responsibility is the "Service-Learning" (SL). Recently, it is been emphasized that ...[+]
Palabras clave: Learning , Service-Learning , Operations plan , Female entrepreneurs
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Working Papers on Operations Management. (eissn: 1989-9068 )
DOI: 10.4995/wpom.v8i0.7200
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/wpom.v8i0.7200
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem