- -

“Buffet libre” como experiencia de aprendizaje en la asignatura de Estadística

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

“Buffet libre” como experiencia de aprendizaje en la asignatura de Estadística

Show full item record

Jano Salagre, M.; Ortiz Serrano, S. (2017). “Buffet libre” como experiencia de aprendizaje en la asignatura de Estadística. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 15(2):179-192. doi:10.4995/redu.2017.6760

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/93902

Files in this item

Item Metadata

Title: “Buffet libre” como experiencia de aprendizaje en la asignatura de Estadística
Secondary Title: “Buffets” as a learning experience in the subject of Statistics
Author: Jano Salagre, M. Ortiz Serrano, S.
Issued date:
Abstract:
[EN] Presentation of the experience in the subject of Theoretical Statistics in Business Administration degree. The philosophy is to offer a variety of resources and activities and each student chooses, according to their ...[+]


[ES] Se presenta una experiencia en la asignatura Estadística Teórica en el grado de Administración de Empresas. La filosofía parte de ofrecer una gran variedad de recursos y actividades que cada alumno elige en función ...[+]
Subjects: Curso universitario , Enseñanza de la estadística , Aprendizaje en línea , Rendimiento del estudiante , Registro de actividades en Moodle , Evaluación continuada , University courses , Statistics education , Electronic learning , Student achievement , Integrated learning systems , Continuous assessment
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2017.6760
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2017.6760
Type: Artículo

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record