- -

La tutoría entre iguales: una experiencia del grado de pedagogía de la Universidad de Barcelona

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

La tutoría entre iguales: una experiencia del grado de pedagogía de la Universidad de Barcelona

Show full item record

Llanes, J.; Quiles-Fernández, E.; Noguera, E. (2017). La tutoría entre iguales: una experiencia del grado de pedagogía de la Universidad de Barcelona. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 15(2):229-248. doi:10.4995/redu.2017.7126

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/93905

Files in this item

Item Metadata

Title: La tutoría entre iguales: una experiencia del grado de pedagogía de la Universidad de Barcelona
Secondary Title: Peer mentoring: the experience of the bachelor of pedagogy at the University of Barcelona
Author: Llanes, Juan Quiles-Fernández, Emma Noguera, Elena
Issued date:
Abstract:
[EN] This article describes an innovative approach to peer mentoring put into practice in the Bachelor of Pedagogy, in the former Faculty of Education at the University of Barcelona. Following the approval ...[+]


[ES] Este artículo desarrolla una experiencia de innovación en el marco del Plan de Acción Tutorial llevado a cabo en la Universidad de Barcelona, concretamente en la antigua Facultad de Pedagogía. A partir de la aprobación ...[+]
Subjects: Orientación profesional , Tutoría , Relaciones entre pares , Enseñanza mutua , Formación universitaria , Pedagogía , Professional guidance , Tutoring , Peer tutoring , Peer relationship , Higher Education , Educational sciences
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2017.7126
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2017.7126
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record