Mostrar el registro completo del ítem
Castelló Fos, D.; De La Poza, E.; Guadalajara, N. (2016). The impact of Internet on the artist reputation. En CARMA 2016: 1st International Conference on Advanced Research Methods in Analytics. Editorial Universitat Politècnica de València. 92-99. https://doi.org/10.4995/CARMA2016.2016.3643
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/98105
Título: | The impact of Internet on the artist reputation | |
Autor: | Castelló Fos, Daniel | |
Entidad UPV: |
|
|
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This work analyzes the relationship between the digital information provided
by the search engine Google on the Internet and the volume of sales or
revenues in the art market in order to quantify the variable ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/CARMA/CARMA2016/paper/view/3643 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|