- -

Desarrollando Porto: un videojuego sobre patrimonio cultural

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Desarrollando Porto: un videojuego sobre patrimonio cultural

Show full item record

Roque López, MÁ. (2018). Desarrollando Porto: un videojuego sobre patrimonio cultural. Con A de Animación. (8):136-148. doi:10.4995/caa.2018.9653

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/100177

Files in this item

Item Metadata

Title: Desarrollando Porto: un videojuego sobre patrimonio cultural
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] This paper introduces the results of a multidisci­plinary proposal focused on the construction of a space for interaction between the cultural and artistic heritage of Porto and the user through the development of a ...[+]


[ES] Este artículo presenta los resultados de una propuesta multidisciplinar centrada en la construcción de un espacio de interacción entre el patrimonio cultural y artístico de la ciudad de Oporto y el jugador, por medio ...[+]
Subjects: Videojuego , Porto , Patrimonio , Blender , Educación , Videogame , Heritage , Education
Copyrigths: Embargado
Source:
Con A de Animación. (issn: 2173-6049 ) (eissn: 2173-3511 )
DOI: 10.4995/caa.2018.9653
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/caa.2018.9653
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record