- -

Exploring the Impact of Telecollaboration in Initial Teacher Education: The EVALUATE project

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Exploring the Impact of Telecollaboration in Initial Teacher Education: The EVALUATE project

Mostrar el registro completo del ítem

O'dowd, R. (2017). Exploring the Impact of Telecollaboration in Initial Teacher Education: The EVALUATE project. The EuroCALL Review. 25(2):38-41. doi:10.4995/eurocall.2017.7636

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/100202

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Exploring the Impact of Telecollaboration in Initial Teacher Education: The EVALUATE project
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This article provides an introduction to the EVALUATE project (Evaluating and Upscaling Telecollaborative Teacher Education). This project aims to gauge the impact of telecollaborative learning on student-teachers ...[+]
Palabras clave: Telecollaboration , Virtual exchange , Teacher education
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2017.7636
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/eurocall.2017.7636
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem