- -

Learning Pronunciation with OERs: a practical case for Medicine students

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Learning Pronunciation with OERs: a practical case for Medicine students

Mostrar el registro completo del ítem

Bellés-Fortuño, B.; Bellés-Calvera, L. (2017). Learning Pronunciation with OERs: a practical case for Medicine students. En Proceedings of the 3rd International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 1255-1262. https://doi.org/10.4995/HEAD17.2017.5571

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/103889

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Learning Pronunciation with OERs: a practical case for Medicine students
Autor: Bellés-Fortuño, Begoña Bellés-Calvera, Lucía
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The aim of this study is to improve English pronunciation in the university classroom of first-year Medicine students through the use of OERs. Technologies such as Voki or LEO network are used in the practical sessions ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , EFL , Medicine students , Teaching pronunciation , OERs
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490485903
Fuente:
Proceedings of the 3rd International Conference on Higher Education Advances.
DOI: 10.4995/HEAD17.2017.5571
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD17/paper/view/5571
Título del congreso: Third International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 21-23,2017
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem