- -

Los futuros maestros se convierten en booktubers. Una práctica de fomento lector en el Grado en Maestro de Educación Primaria

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Los futuros maestros se convierten en booktubers. Una práctica de fomento lector en el Grado en Maestro de Educación Primaria

Show full item record

Torralba Miralles, G. (2018). Los futuros maestros se convierten en booktubers. Una práctica de fomento lector en el Grado en Maestro de Educación Primaria. Lenguaje y Textos. (47):13-24. doi:10.4995/lyt.2018.7986

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/105144

Files in this item

Item Metadata

Title: Los futuros maestros se convierten en booktubers. Una práctica de fomento lector en el Grado en Maestro de Educación Primaria
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] In recent years different voices have begun to emerge advocating the application of information and com-munication technologies (ICT ) to different ways of reading promotion. These voices stand as a counterpoint to ...[+]


[ES] Son cada vez más las voces que defienden la aplicación de las tecnologías de información y la comunica-ción ( TIC) a las distintas maneras de trabajar el fomento lector, como contrapunto a otras que tradicional-mente ...[+]
Subjects: Fomento lector , Lectura social , LIJ , Booktubers , TIC , Formación de maestros , Reading promotion , Social reading , Children’s and Young Adults’ Literature , ICT , Teachers training
Copyrigths: Embargado
Source:
Lenguaje y Textos. (issn: 1133-4770 )
DOI: 10.4995/lyt.2018.7986
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/lyt.2018.7986
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record