- -

Rendimiento, contexto académico y salud percibida en estudiantes de psicología antes y después del EEES

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Rendimiento, contexto académico y salud percibida en estudiantes de psicología antes y después del EEES

Show full item record

López-Núñez, M.; Rubio-Valdehita, S.; Díaz Ramiro, E. (2018). Rendimiento, contexto académico y salud percibida en estudiantes de psicología antes y después del EEES. 211-226. doi:10.4995/redu.2018.8961

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/105315

Files in this item

Item Metadata

Title: Rendimiento, contexto académico y salud percibida en estudiantes de psicología antes y después del EEES
Secondary Title: Performance, academic context and self-reported health in psychology students before and after of the EHEA
Author: López-Núñez, M.I. Rubio-Valdehita, S. Díaz Ramiro, E.M.
Issued date:
Abstract:
[EN] The European Higher Education Area (EHEA) has involved a number of structural and methodological changes whose results on academic performance and student health have not been sufficiently studied. The ...[+]


[ES] El Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) ha implicado una serie de modificaciones a nivel estructural y metodológico cuyos resultados sobre el rendimiento académico y la salud de los ...[+]
Subjects: EEES , Grado , Licenciatura , Progreso académico , Contexto de aprendizaje , Salud mental , Bienestar , EHEA , Bachelor degree , Academic achievement , Educational environment , Mental health , Student welfare
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
DOI: 10.4995/redu.2018.8961
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2018.8961
Type: Artículo

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record