- -

La narrativa audiovisual como una herramienta para la reflexión filosófica en el aula

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

La narrativa audiovisual como una herramienta para la reflexión filosófica en el aula

Show full item record

Medina Vicent, M. (2018). La narrativa audiovisual como una herramienta para la reflexión filosófica en el aula. 285-302. doi:10.4995/redu.2018.9766

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/105320

Files in this item

Item Metadata

Title: La narrativa audiovisual como una herramienta para la reflexión filosófica en el aula
Secondary Title: The audiovisual narrative as a tool for philosophical reflection in the classroom
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] The present paper presents a specific educational experience in the teaching of modern and contemporary philosophy to students of third year of the degrees in Humanidades: Estudios Interculturales, and Historia and ...[+]


[ES] En el presente escrito se presenta una experiencia educativa concreta en la enseñanza de la filosofía moderna y contemporánea a alumnado de tercer curso de los grados en Humanidades: Estudios Interculturales, e Historia ...[+]
Subjects: Filosofía , Diálogo filosófico , Cine , Series de televisión , Espíritu crítico , Philosophy , Philosophical dialogue , Cinema , Tv series , Critical thinking
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
DOI: 10.4995/redu.2018.9766
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2018.9766
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record