- -

Modelización matemática en secundaria desde un punto de vista superior: EL PROBLEMA DE DOBOGÓKÓ

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Modelización matemática en secundaria desde un punto de vista superior: EL PROBLEMA DE DOBOGÓKÓ

Show full item record

Romero Sánchez, S.; Castro Gutiérrez, F. (2008). Modelización matemática en secundaria desde un punto de vista superior: EL PROBLEMA DE DOBOGÓKÓ. Modelling in Science Education and Learning. 1:11-23. doi:10.4995/msel.2008.3129

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109509

Files in this item

Item Metadata

Title: Modelización matemática en secundaria desde un punto de vista superior: EL PROBLEMA DE DOBOGÓKÓ
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] The present work describes and it analyzes an experience of mathematical modelling that well could be developed in the classroom with students of secondary. The different stages of the process of followed modelling ...[+]


[ES] El presente trabajo describe y analiza una experiencia de modelización matemática que bien podría desarrollarse en el aula con alumnos de secundaria. Las distintas etapas del proceso de modelización seguido se describen ...[+]
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Source:
Modelling in Science Education and Learning. (eissn: 1988-3145 )
DOI: 10.4995/msel.2008.3129
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/msel.2008.3129
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record