- -

Successfully planning and implementing peer-to-peer lecture films – “Making it work”

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Successfully planning and implementing peer-to-peer lecture films – “Making it work”

Mostrar el registro completo del ítem

Pfennig, A. (2018). Successfully planning and implementing peer-to-peer lecture films – “Making it work”. Editorial Universitat Politècnica de València. 37-44. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.7503

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109550

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Successfully planning and implementing peer-to-peer lecture films – “Making it work”
Autor: Pfennig, Anja
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Since summer 2015 lecture videos are implemented in “inverted classroom” teaching scenarios to teach material science to first year students studying mechanical and automotive engineering at HTW Berlin. Lecture videos ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Lecture films , Peer to peer approach , Inverted classroom , First year students , Material science
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.7503
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/7503
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem