Mostrar el registro completo del ítem
Pfennig, A. (2018). Successfully planning and implementing peer-to-peer lecture films – “Making it work”. Editorial Universitat Politècnica de València. 37-44. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.7503
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109550
Título: | Successfully planning and implementing peer-to-peer lecture films – “Making it work” | |
Autor: | ||
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Since summer 2015 lecture videos are implemented in “inverted classroom” teaching scenarios to teach material science to first year students studying mechanical and automotive engineering at HTW Berlin. Lecture videos ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/7503 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|
|
URL: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18 |