- -

Iterative Design of a Gamified Course in High Education: deployment and evaluation

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Iterative Design of a Gamified Course in High Education: deployment and evaluation

Mostrar el registro completo del ítem

Baldeón, J.; Rodríguez, I.; Puig, A.; Lopez-Sanchez, M. (2018). Iterative Design of a Gamified Course in High Education: deployment and evaluation. Editorial Universitat Politècnica de València. 1521-1529. doi:10.4995/HEAD18.2018.8241

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109574

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Iterative Design of a Gamified Course in High Education: deployment and evaluation
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] During the last years, gamification has been used to engage students in more attractive educational activities in different Computer Science subjects at the university level, thereby improving their motivation and ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Gamification , Teaching Multi-agent systems , MAS
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18).
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.8241
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8241
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem