- -

Being there? A Collaborative Inquiry into Attendance

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Being there? A Collaborative Inquiry into Attendance

Mostrar el registro completo del ítem

Menendez Alvarez-Hevia, D.; Lord, J.; Naylor, S. (2018). Being there? A Collaborative Inquiry into Attendance. Editorial Universitat Politècnica de València. 91-98. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.7899

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109580

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Being there? A Collaborative Inquiry into Attendance
Autor: Menendez Alvarez-Hevia, David Lord, Janet Naylor, Steven
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] There is a growing concern among universities over the levels of student absenteeism at teaching activities. Attendance is an increasingly important issue in the UK, but also internationally, for its impact on the ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Attendance , Engagement , Collaborative research , Student experience
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.7899
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/7899
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem