Mostrar el registro completo del ítem
Karadjova, K. (2018). Mindfulness and gamification in the higher education classroom: Friends or foes?. Editorial Universitat Politècnica de València. 1089-1097. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.8151
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109596
Título: | Mindfulness and gamification in the higher education classroom: Friends or foes? | |
Autor: | Karadjova, Katia | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] The paper provides short overview of the gamification, mindfulness and contemplative pedagogy approaches in the higher education with focus on specific experiences in the Information Literacy (IL) field in higher ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8151 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|
|
URL: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18 |