Visualizaciones | |
---|---|
Mindfulness and gamification in the higher education classroom: Friends or foes? | 339 |
junio 2024 | julio 2024 | agosto 2024 | septiembre 2024 | octubre 2024 | noviembre 2024 | diciembre 2024 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mindfulness and gamification in the higher education classroom: Friends or foes? | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Visualizaciones | |
---|---|
8151-22274-1-PB.pdf | 317 |
Visualizaciones | |
---|---|
Estados Unidos | 143 |
Australia | 26 |
Reino Unido | 21 |
China | 16 |
España | 16 |
Alemania | 15 |
Francia | 15 |
Canadá | 7 |
Holanda | 6 |
Taiwán | 6 |
Visualizaciones | |
---|---|
Ashburn | 37 |
Adelaide | 11 |
Grenoble | 10 |
San Mateo | 7 |
Berlin | 6 |
Louisville | 6 |
Dublin | 5 |
Atlanta | 4 |
Bristol | 4 |
Burlington | 4 |