- -

Mindfulness and gamification in the higher education classroom: Friends or foes?

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Mindfulness and gamification in the higher education classroom: Friends or foes?

Mostrar el registro completo del ítem

Karadjova, K. (2018). Mindfulness and gamification in the higher education classroom: Friends or foes?. Editorial Universitat Politècnica de València. 1089-1097. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.8151

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109596

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Mindfulness and gamification in the higher education classroom: Friends or foes?
Autor: Karadjova, Katia
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The paper provides short overview of the gamification, mindfulness and contemplative pedagogy approaches in the higher education with focus on specific experiences in the Information Literacy (IL) field in higher ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Mindfulness , Gamification , Information literacy , Contemplative pedagogy , Undergraduate students , Graduate students , Academic library
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.8151
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8151
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem