Mostrar el registro completo del ítem
Tomas, C. (2018). Transforming assessment practices in a higher education institution. Editorial Universitat Politècnica de València. 1387-1392. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.8208
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109602
Título: | Transforming assessment practices in a higher education institution | |
Autor: | ||
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] A review of institutional practices is presented to elicit the extent to which assessment practices really align with the principles of the standards-based paradigm. An institutional case presents the creation of a ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8208 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|
|
URL: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18 |