- -

Transforming assessment practices in a higher education institution

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Transforming assessment practices in a higher education institution

Mostrar el registro completo del ítem

Tomas, C. (2018). Transforming assessment practices in a higher education institution. Editorial Universitat Politècnica de València. 1387-1392. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.8208

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109602

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Transforming assessment practices in a higher education institution
Autor: Tomas, Carmen
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] A review of institutional practices is presented to elicit the extent to which assessment practices really align with the principles of the standards-based paradigm. An institutional case presents the creation of a ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Criterion referenced assessment , Validity , Assessment frameworks , Institutional transformation
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.8208
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8208
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem