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A longitudinal study on language learning vocabulary in L2 Spanish

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A longitudinal study on language learning vocabulary in L2 Spanish

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Pardo-Ballester, C. (2018). A longitudinal study on language learning vocabulary in L2 Spanish. Editorial Universitat Politècnica de València. 679-687. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.8062

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109615

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Metadatos del ítem

Título: A longitudinal study on language learning vocabulary in L2 Spanish
Autor: Pardo-Ballester, Cristina
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Some learners perform better on listening tests that include visual input instead of only audio (Wagner, 2008) while others have found no difference in the performance of participants in the two test formats (Batty, ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Listening , Vocabulary , Video , Audio , Redundancy , Assessment
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.8062
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8062
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

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