- -

Students’ motivation, concentration and learning skills using Augmented Reality

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Students’ motivation, concentration and learning skills using Augmented Reality

Mostrar el registro completo del ítem

Sampaio, D.; Almeida, P. (2018). Students’ motivation, concentration and learning skills using Augmented Reality. Editorial Universitat Politècnica de València. 1559-1566. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.8249

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109645

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Students’ motivation, concentration and learning skills using Augmented Reality
Autor: Sampaio, Daniel Almeida, Pedro
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The use of new technology in the process of teaching learning, as is the case of devices with the use of Augmented Reality, captures student and teacher's attention, creating the expectation that its use can provide ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Augmented reality , Student motivation/concentration , Learning strategies , Information and comunication technologies , Educational technologies
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.8249
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8249
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem