- -

Decoding the Disciplines in higher education institutions

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Decoding the Disciplines in higher education institutions

Mostrar el registro completo del ítem

Chistolini, S. (2018). Decoding the Disciplines in higher education institutions. Editorial Universitat Politècnica de València. 1-8. doi:10.4995/HEAD18.2018.8137

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109688

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Decoding the Disciplines in higher education institutions
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Decoding the Disciplines is a methodology aimed to support teachers and students of University to tackle obstacles and difficulties in learning process. It is assumed that students come to classroom with different ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Decoding the disciplines , Student learning , University teaching , Democracy , Scientific knowledge
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18).
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.8137
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8137
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem