- -

Decoding the Disciplines in higher education institutions

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Decoding the Disciplines in higher education institutions

Mostrar el registro completo del ítem

Chistolini, S. (2018). Decoding the Disciplines in higher education institutions. Editorial Universitat Politècnica de València. 1-8. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.8137

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109688

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Decoding the Disciplines in higher education institutions
Autor: Chistolini, Sandra
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Decoding the Disciplines is a methodology aimed to support teachers and students of University to tackle obstacles and difficulties in learning process. It is assumed that students come to classroom with different ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Decoding the disciplines , Student learning , University teaching , Democracy , Scientific knowledge
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.8137
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8137
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem