- -

Plan de marketing para el equipo de motociclismo de la Universitat Politècnica de València MotoR UPV

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Plan de marketing para el equipo de motociclismo de la Universitat Politècnica de València MotoR UPV

Show full item record

Aguado Lorente, J. (2018). Plan de marketing para el equipo de motociclismo de la Universitat Politècnica de València MotoR UPV. http://hdl.handle.net/10251/110438

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/110438

Files in this item

Item Metadata

Title: Plan de marketing para el equipo de motociclismo de la Universitat Politècnica de València MotoR UPV
Author:
Director(s): Baviera Puig, Tomás
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Read date / Event date:
2018-09-27
Issued date:
Abstract:
[EN] MotoR-UPV is one of the fifty groups that make up Generación Espontánea, the program created in 2014 by the Polytechnic University of Valencia (UPV) with the aim of encouraging and supporting extracurricular projects ...[+]


[ES] MotoR-UPV es uno de los cerca de cincuenta grupos que conforman Generación Espontánea, el programa creado en 2014 por la Universidad Politécnica de Valencia (UPV) con el objetivo de fomentar y apoyar los proyectos ...[+]


[CAT] MotoR-UPV és un dels prop de cinquanta grups que conformen Generació Espontània, el programa creat en 2014 per la Universitat Politècnica de València (UPV) amb l'objectiu de fomentar i donar suport als projectes ...[+]
Subjects: Patrocini , Motociclisme , Màrqueting esportiu , Pla de màrqueting , Universitat Politècnica de València (UPV) , Sponsorship , Motorcycling , Sports marketing , Marketing plan , Plan de marketing , Marketing deportivo , Motociclismo , Patrocinio , Comunicación , Competencias transversales.
Copyrigths: Cerrado
degree: Grado en Administración y Dirección de Empresas-Grau en Administració i Direcció d'Empreses
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

Location


 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record