- -

Los entornos virtuales de aprendizaje y la democratización del conocimiento: la formación online de profesores de ELE en la sociedad tecnológica

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Los entornos virtuales de aprendizaje y la democratización del conocimiento: la formación online de profesores de ELE en la sociedad tecnológica

Show full item record

Álvarez Ramos, E.; Alejaldre Biel, L. (2018). Los entornos virtuales de aprendizaje y la democratización del conocimiento: la formación online de profesores de ELE en la sociedad tecnológica. Lenguaje y Textos. (48):45-58. doi:10.4995/lyt.2019.10534

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/114879

Files in this item

Item Metadata

Title: Los entornos virtuales de aprendizaje y la democratización del conocimiento: la formación online de profesores de ELE en la sociedad tecnológica
Secondary Title: Virtual learning environments and the democratization of knowledge: the online training of SFL teachers in the technological society
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] The emergence of virtual learning environments (VLE) has led to a clear democratization of knowledge and a more accessible teacher training and retraining. Students decide when and where to learn and, precisely, this ...[+]


[ES] La irrupción de los entornos virtuales de aprendizaje (EVA) ha supuesto una clara democratización del conocimiento y ha contribuido a incentivar la formación y el reciclaje del profesorado. El discente decide cuándo ...[+]
Subjects: Entornos virtuales de aprendizaje , Enseñanza/aprendizaje de español lengua extranjera , Docencia virtual , Estudios de posgrado , Formación de profesorado , Virtual learning environments , Teaching / learning Spanish as a foreign language , Digital learning , Postgraduate training , Teacher training
Copyrigths: Embargado
Source:
Lenguaje y Textos. (issn: 1133-4770 )
DOI: 10.4995/lyt.2019.10534
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/lyt.2019.10534
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record