- -

A Historical Approach to Teaching Work and Energy in Upper Secondary Education

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

A Historical Approach to Teaching Work and Energy in Upper Secondary Education

Mostrar el registro completo del ítem

Wannous, J.; Horváth, P. (2019). A Historical Approach to Teaching Work and Energy in Upper Secondary Education. En INNODOCT/18. International Conference on Innovation, Documentation and Education. Editorial Universitat Politècnica de València. 35-44. https://doi.org/10.4995/INN2018.2018.8774

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/122075

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A Historical Approach to Teaching Work and Energy in Upper Secondary Education
Autor: Wannous, Jarier Horváth, Peter
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In the context of three-dimensional learning, it is important for students to discover new concepts through different activities and experiments. The most common approach to teaching work and energy is defining work ...[+]
Palabras clave: Innovation , Teaching Technologies , Documentation , Work , Energy , Historical approach , Three-dimensional learning , Mechanics
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490487112
Fuente:
INNODOCT/18. International Conference on Innovation, Documentation and Education.
DOI: 10.4995/INN2018.2018.8774
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2018/paper/view/8774
Título del congreso: INNODOCT 2018
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Noviembre 14-16, 2018
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem