- -

Evaluating new technologies and education gamification in high education: the case of Kahoot!

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Evaluating new technologies and education gamification in high education: the case of Kahoot!

Mostrar el registro completo del ítem

Martínez-Molina, S.; Bueno, L.; Ferrer, A.; Ripoll, A.; Ródenas, F. (2019). Evaluating new technologies and education gamification in high education: the case of Kahoot!. En INNODOCT/18. International Conference on Innovation, Documentation and Education. Editorial Universitat Politècnica de València. 175-184. https://doi.org/10.4995/INN2018.2018.8861

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/123075

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Evaluating new technologies and education gamification in high education: the case of Kahoot!
Autor: Martínez-Molina, Sandra Bueno, Lidia Ferrer, Ana Ripoll, Alejandro Ródenas, Francisco
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The profile of students in higher education is changing and yet, in spite of this, traditional methodologies of teaching are used without considering either the changes or the available resources. Over the last few ...[+]
Palabras clave: Innovation , Teaching Technologies , Documentation , Kahoot! , Gamification , Higher education , Social work , Evaluation
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490487112
Fuente:
INNODOCT/18. International Conference on Innovation, Documentation and Education.
DOI: 10.4995/INN2018.2018.8861
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2018/paper/view/8861
Título del congreso: INNODOCT 2018
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Noviembre 14-16, 2018
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem