Mostrar el registro completo del ítem
Martínez-Molina, S.; Bueno, L.; Ferrer, A.; Ripoll, A.; Ródenas, F. (2019). Evaluating new technologies and education gamification in high education: the case of Kahoot!. En INNODOCT/18. International Conference on Innovation, Documentation and Education. Editorial Universitat Politècnica de València. 175-184. https://doi.org/10.4995/INN2018.2018.8861
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/123075
Título: | Evaluating new technologies and education gamification in high education: the case of Kahoot! | |
Autor: | Martínez-Molina, Sandra Bueno, Lidia Ferrer, Ana Ripoll, Alejandro Ródenas, Francisco | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] The profile of students in higher education is changing and yet, in spite of this, traditional methodologies of teaching are used without considering either the changes or the available resources. Over the last few ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2018/paper/view/8861 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|