- -

Análisis de la percepción de utilidad en alumnos y docentes sobre el uso de Moodle EN el EEES

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Análisis de la percepción de utilidad en alumnos y docentes sobre el uso de Moodle EN el EEES

Show full item record

Llopis-Amorós, M.; Roger-Monzó, V.; Castelló-Sirvent, F. (2019). Análisis de la percepción de utilidad en alumnos y docentes sobre el uso de Moodle EN el EEES. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 17(1):139-152. https://doi.org/10.4995/redu.2019.8911

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/123080

Files in this item

Item Metadata

Title: Análisis de la percepción de utilidad en alumnos y docentes sobre el uso de Moodle EN el EEES
Secondary Title: Analysis of the perception of usefulness in students and teachers about the use of Moodle in the EHEA
Author: Llopis-Amorós, M.P. Roger-Monzó, V. Castelló-Sirvent, F.
Issued date:
Abstract:
[EN] This study analyzes the perception of teachers and university students of the usefulness of learning management systems (LMS) in which five dimensions of the usefulness of the Moodle platform usefulness are investigated: ...[+]


[ES] En este estudio se analiza la percepción de los profesores y alumnos universitarios sobre la utilidad de los entornos virtuales de aprendizaje (Learning Management Systems, LMS). Concretamente, el estudio se centra ...[+]
Subjects: Sistema de gestión de aprendizaje , Percepción de utilidad , Experiencia de aprendizaje , Aula virtual , EEES , Learning management systems , Perception of usefulness , Learning experience , Virtual classroom , EHEA
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2019.8911
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2019.8911
Type: Artículo

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record