- -

El empleo de jeroglíficos para enseñar contenidos gramaticales

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

El empleo de jeroglíficos para enseñar contenidos gramaticales

Show full item record

Suárez Ramírez, M.; Fernández Guerrero, M.; Suárez Muñoz, Á. (2019). El empleo de jeroglíficos para enseñar contenidos gramaticales. Lenguaje y Textos. (49):111-122. https://doi.org/10.4995/lyt.2019.11280

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/123174

Files in this item

Item Metadata

Title: El empleo de jeroglíficos para enseñar contenidos gramaticales
Secondary Title: The employment of hieroglyphs to teach grammatical contents
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] When the grammatical contents are addressed in primary and secondary education classrooms, especially those related to syntax and morphology, the teachers perceive the rejection they provoke among the students: they ...[+]


[ES] Cuando se abordan los contenidos gramaticales en las aulas de educación primaria y secundaria, sobre todo los referidos a la sintaxis y la morfología, el profesorado percibe el rechazo que provocan entre el alumnado: ...[+]
Subjects: Juegos , Jeroglíficos , Gramática , Profesorado , Educación obligatoria , Games , Hieroglyphics , Grammar , Teachers , Obligatory education
Copyrigths: Embargado
Source:
Lenguaje y Textos. (issn: 1133-4770 )
DOI: 10.4995/lyt.2019.11280
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/lyt.2019.11280
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record