- -

Old Dogs Can Learn to Like New Tricks: One Instructor’s Change in Attitude to Online Instruction from 2009-2017

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Old Dogs Can Learn to Like New Tricks: One Instructor’s Change in Attitude to Online Instruction from 2009-2017

Mostrar el registro completo del ítem

Obrien, T.; Foster, H. (2019). Old Dogs Can Learn to Like New Tricks: One Instructor’s Change in Attitude to Online Instruction from 2009-2017. En HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 213-221. https://doi.org/10.4995/HEAD19.2019.9234

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/123741

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Old Dogs Can Learn to Like New Tricks: One Instructor’s Change in Attitude to Online Instruction from 2009-2017
Autor: OBrien, Thomas Foster, Holly
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This qualititative case study examined a veteran instructor’s change in attitude about university online instruction. After a short review of the literature and explanation of the project, researchers conducted a ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Faculty attitudes , Online instructions
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486610
Fuente:
HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD19.2019.9234
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD19/paper/view/9234
Título del congreso: Fifth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 26-28, 2019
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem