- -

Student Mentoring in the Master Programme “Pedagogy”: the case of University of Latvia

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Student Mentoring in the Master Programme “Pedagogy”: the case of University of Latvia

Mostrar el registro completo del ítem

Nimante, D.; Baranova, S. (2019). Student Mentoring in the Master Programme “Pedagogy”: the case of University of Latvia. En HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 119-126. https://doi.org/10.4995/HEAD19.2019.9382

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/123880

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Student Mentoring in the Master Programme “Pedagogy”: the case of University of Latvia
Autor: Nimante, Dita Baranova, Sanita
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] There is a developing interest in mentoring and tutoring in the higher education in Latvia. Mentoring is looked at as a retention strategy to support students to remain and continue studies and as a tool to prevent ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Peer mentoring , Student-centred learning , Reflection , Quality ensuring
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486610
Fuente:
HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD19.2019.9382
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD19/paper/view/9382
Título del congreso: Fifth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 26-28, 2019
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem