- -

Video tutorials as a support to the face-to-face teaching

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Video tutorials as a support to the face-to-face teaching

Mostrar el registro completo del ítem

Valls-Martínez, MDC.; Martínez-Victoria, M.; Parra-Oller, IM. (2019). Video tutorials as a support to the face-to-face teaching. En HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 947-954. https://doi.org/10.4995/HEAD19.2019.9068

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/125712

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Video tutorials as a support to the face-to-face teaching
Autor: Valls-Martínez, María del Carmen Martínez-Victoria, MCarmen Parra-Oller, Isabel María
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Video tutorials are a useful tool that strengthens the face-to-face classes. This study focuses on the influence of videos on the perceptions of students in the subject Advanced Financial Transactions. The results of ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , E-learning , Video-tutorial , Learner satisfaction
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486610
Fuente:
HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD19.2019.9068
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD19/paper/view/9068
Título del congreso: Fifth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 26-28, 2019
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem