- -

La estrategia transmedia en Harry Potter Oficial: Análisis de la plataforma Pottermore

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

La estrategia transmedia en Harry Potter Oficial: Análisis de la plataforma Pottermore

Show full item record

López Hernández, M. (2019). La estrategia transmedia en Harry Potter Oficial: Análisis de la plataforma Pottermore. http://hdl.handle.net/10251/125932

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/125932

Files in this item

Item Metadata

Title: La estrategia transmedia en Harry Potter Oficial: Análisis de la plataforma Pottermore
Author:
Director(s): Fernández Planells, Ariadna
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2019-07-23
Issued date:
Abstract:
[ES] Desde que Henry Jenkins introdujo el concepto transmedia y gracias al auge de las nuevas tecnologías y nuevas formas de consumir el contenido, se pueden observar diferentes formas de contar historias y de hacer al ...[+]


[EN] Since Henry Jenkins introduced the transmedia concept and thanks to the rise of the new technologies and new ways of consuming content, we can see different ways of telling stories and making the audience take part ...[+]
Subjects: Narrativa transmedia , Interactividad , Página oficial , Pottermore , Harry Potter , Transmedia storytelling , Interactivity , Official website
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
degree: Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record