- -

Theoretical and Empirical Background for a Higher Education Model of Active Community Learning

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Theoretical and Empirical Background for a Higher Education Model of Active Community Learning

Mostrar el registro completo del ítem

Pusztai, G.; Demeter-Karászi, Z.; Szűcs, T. (2019). Theoretical and Empirical Background for a Higher Education Model of Active Community Learning. En Proceedings 5th CARPE Conference: Horizon Europe and beyond. Editorial Universitat Politècnica de València. 38-47. https://doi.org/10.4995/CARPE2019.2019.10276

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/132296

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Theoretical and Empirical Background for a Higher Education Model of Active Community Learning
Autor: Pusztai, Gabriella Demeter-Karászi, Zsuzsanna Szűcs, Tímea
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Higher Education Research and Development Center (CHERD) at the University of Debrecen performed several basic and applied research on Higher Education. Debrecen is a typical regional HE institution with international ...[+]
Palabras clave: Research and education , Higher education research , Talent management , Reform process
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490487891
Fuente:
Proceedings 5th CARPE Conference: Horizon Europe and beyond.
DOI: 10.4995/CARPE2019.2019.10276
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/CARPE/CARPE2019/paper/view/10276
Título del congreso: CARPE Conference 2019: Horizon Europe and beyond
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Octubre 23-25,2019
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem