- -

El ser estudiante universitario en el campo de fuerzas institucional

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

El ser estudiante universitario en el campo de fuerzas institucional

Show full item record

Panaia, M. (2015). El ser estudiante universitario en el campo de fuerzas institucional. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 13(2):53-72. https://doi.org/10.4995/redu.2015.5438

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/137660

Files in this item

Item Metadata

Title: El ser estudiante universitario en el campo de fuerzas institucional
Secondary Title: Being a university student in the field of institutional forces
Author: Panaia, Marta
Issued date:
Abstract:
[ES] El ser estudiante universitario es un devenir en el tiempo, que está limitado e incentivado por un campo de fuerzas que fija límites y libertades. Este proceso varía constantemente según sus bases cognitivas, ...[+]


[EN] The university student being is an evolution in time, which is limited and encouraged by a force field that sets limits and freedoms. This process varies constantly as cognitive bases,  specialties  and  regions  and  ...[+]
Subjects: Student , Teachers , Establishment , Argentina , Engineering , Estudiante Docente , Establecimiento , Ingenierías
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 ) (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2015.5438
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2015.5438
Type: Artículo

Location


 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record