- -

Impacto de un Plan de Acción Tutorial universitario: resultados académicos, implicación y satisfacción

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Impacto de un Plan de Acción Tutorial universitario: resultados académicos, implicación y satisfacción

Show full item record

Casado Muñoz, R.; Greca, IM.; Tricio Gómez, V.; Collado Fernández, M.; Lara Palma, AM. (2014). Impacto de un Plan de Acción Tutorial universitario: resultados académicos, implicación y satisfacción. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 12(4):323-342. https://doi.org/10.4995/redu.2014.5626

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/137774

Files in this item

Item Metadata

Title: Impacto de un Plan de Acción Tutorial universitario: resultados académicos, implicación y satisfacción
Secondary Title: Impact of a university Tutorial Action Plan: academic performance, involvement and satisfaction
Author:
Issued date:
Abstract:
[ES] Este trabajo se centra en el desarrollo del Plan de Acción Tutorial (PAT) de la Universidad de Burgos, Plan que inicia su experiencia en el curso académico 2009-2010. A partir del seguimiento de la implantación del ...[+]


[EN] This work focuses on the development of the Tutorial Action Plan (TAP) of University of Burgos, which begins its experience in the academic year 2009-2010. The objective of this work is the analysis, on three undergraduate ...[+]
Subjects: Tutoring , Tutorial Action Plan , Higher education , First year students , Dropout , Tutors , Performance , Involvement , Satisfaction , Tutoría , Plan de Acción Tutorial , Educación superior , Estudiantes de primer año , Abandono , Profesores tutores , Rendimiento , Implicación , Satisfacción
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 ) (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2014.5626
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2014.5626
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record