- -

¿Cómo implementar una educación plurilingüe y evaluarla? El ejemplo de la Intercomprensión

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

¿Cómo implementar una educación plurilingüe y evaluarla? El ejemplo de la Intercomprensión

Show full item record

Carrasco Perea, E.; De Carlo, M. (2019). ¿Cómo implementar una educación plurilingüe y evaluarla? El ejemplo de la Intercomprensión. Lenguaje y Textos. 0(50):75-85. https://doi.org/10.4995/lyt.2019.12004

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/139286

Files in this item

Item Metadata

Title: ¿Cómo implementar una educación plurilingüe y evaluarla? El ejemplo de la Intercomprensión
Secondary Title: How to implement and evaluate plurilingual education? The example of Intercomprehension
Author: Carrasco Perea, Encarnación de Carlo, Maddalena
Issued date:
Embargo end date: 2020-12-28
Abstract:
[EN] Plurilingualism, as an individual resource and as an educational goal, is today a challenge launched by European policies and by the reality of educational environments. Through the development of their communicative ...[+]


[ES] El plurilingüismo, potencial individual y meta educativa, constituye hoy en día un reto planteado tanto desde las instancias y políticas europeas como desde la realidad de las aulas y centros educativos. Estos últimos ...[+]
Subjects: Educación plurilingüe , Evaluación , Intercomprensión , Marco referencial , Plurilingual education , Assessment , Intercomprehension , Referential framework
Copyrigths: Embargado
Source:
Lenguaje y Textos. (issn: 1133-4770 ) (eissn: 2530-0075 )
DOI: 10.4995/lyt.2019.12004
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/lyt.2019.12004
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record