- -

Practicum y simulación clínica en el Grado de Enfermería, una experiencia de innovación docente

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Practicum y simulación clínica en el Grado de Enfermería, una experiencia de innovación docente

Show full item record

Leal Costa, C.; Díaz Agea, JL.; Rojo Rojo, A.; Juguera Rodríguez, L.; López Arroyo, MJ. (2014). Practicum y simulación clínica en el Grado de Enfermería, una experiencia de innovación docente. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 12(2):421-451. https://doi.org/10.4995/redu.2014.5658

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/139976

Files in this item

Item Metadata

Title: Practicum y simulación clínica en el Grado de Enfermería, una experiencia de innovación docente
Secondary Title: Practicum and clinical simulation in nursing degree, an educational experience
Author: Leal Costa, César Díaz Agea, José Luis Rojo Rojo, Andrés Juguera Rodríguez, Laura López Arroyo, María José
Issued date:
Abstract:
[ES] Se ha implantado la simulación clínica avanzada en la Facultad de Enfermería de la UCAM como método complementario de aprendizaje y evaluación, dentro de los diferentes Practicum Clínicos. Utilizar la simulación ...[+]


[EN] It has implemented an advanced clinical simulation in the Faculty of Nursing at the UCAM as a complementary method for learning and assessment, within different Clinical Practicum. Using the simulation as a method ...[+]
Subjects: Practicum , Professional competence , European Higher Education Area , University course evaluation , Clinical simulation , Nursing , Competencia profesional , Espacio europeo educación superior , Evaluación de prácticas universitarias , Simulación clínica , Enfermería
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 ) (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2014.5658
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2014.5658
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record